مطالب و اخبار

بهترین آموزشگاه کنکور اصفهان کجاست؟

آیا به دنبال بهترین آموزشگاه کنکور اصفهان می گردید؟ برای این موضوع چقدر تحقیق کرده اید؟ چه سوالاتی ذهن شما را درگیر کرده است؟

اگر میخواهید درست انتخاب کنید تا پایان این مطلب همراه ما باشید…

بهترین مرکز کنکور اصفهان چه ویژگی هایی دارد؟

۱- کادر علمی مجرب و کارآزموده :

ما هر ساله با دعوت از بهترین و نام آشناترین مشاوران و اساتید کنکور اصفهان و تهران، تلاش کرده ایم تا لبخند رضایت را بر لب دانش آموزان مرکز و اولیای گرامی آنها بنشانیم و سال به سال به کلکسیون افتخارآفرینی دانش آموزانمان در کسب رتبه های برتر کنکور و المپیادهای علمی بیفزاییم.

۲- سوابق و رتبه پروری :

موسسه رسای دانش افتخار دارد که میزبان رتبه های تک رقمی، دورقمی و بسیاری دیگر از رتبه های تاپ کنکور اصفهان در سال های اخیر بوده است. بسیاری از رتبه های برتر کنکور اصفهان در سال های اخیر و همچنین از خدمات مشاوره تحصیلی، کلاس ها و همایش های ما استفاده کردند. فرمول رسای دانش در کسب این همه افتخار: تلاش دانش آموز در کنار بهترین و ناب ترین کیفیت آموزشی است.

همین الان که دارید این متن رو میخونید تعدادی از رتبه های برتر کنکور و مدالیست های المپیادهای کشوری و جهانی از سال ۹۰ تاکنون، هم اکنون در مرکز رسای دانش به عنوان مشاور یا مدرس مشغول فعالیت و کمک کردن به دانش آموزامون هستند.

اگه میخواید سریع به کمکتون بیان همین حالا این فرم رو پر کنید:

۳- دلسوزی و صمیمیت :

همه ی اساتید و مشاوران موسسه و همه ی مسئولین و کادر مجموعه با صمیمیت و دلسوزی هر چه تمام، برای کمک به دانش آموزان آماده اند و همه تلاششون رو برای افتخار آفرینی شما اتجام میدن. افتخار آفرینی شما و رسیدن به اهدافتون قطعا شمارو شاد میکنه و مادر و پدرتون رو خوشحال، ولی مارو میبره تو آسمونا:) و خیلی ذوقتونو می کنیم.

راسی مرکز هر ساله برای بچه های ۱رقمی و ۲رقمی و حتی ۳رقمی ها و رتبه های زیر ۳۰۰۰ مجموعه کلی جایزه دلچسب در نظر گرفته. فکرشو بکن بعد کنکور بری فرانسه و کنار رود لوآر منظره بالارفتن یک بالن زیبا رو تماشا کنی درحالی که داری آب آناناس میل میکنی و تو استراحتگاهت پاتو روی پات انداختی و داری حسابی از همه چی لذت میبری. یه لحضه صبر کن این موردی که گفتم میتونه جایزه پدرومادرت بهت باشه:) جایزه ای که هر ساله به رتبه های برتر مجموعه تعلق میگیره و توی جشن پایان سال بهشون میدیم بسته به رتبه کسب شده چند سکه بهار آزادیه که میتونه کمک هزینه یا خرج قوت و خوراک و کرایه تاکسی شما در اون ممالک خارجه باشه!

افتخار همراهی تا رسیدن به اهدافتون را به چه کسی میدین؟!:)

لیست آموزشگاه های کنکور اصفهان : (پسرانه)

نام آموزشگاهنوعشهرآدرسشماره تماس
برنایاندخترانهاصفهان
پردیساندخترانه اصفهان
توان سازان پسرانهاصفهان
ثانیه هادخترانهاصفهان
فاتحاندخترانهاصفهان  
رزمندگاندخترانهاصفهان
رزمندگان پسرانهاصفهان
علویدخترانهاصفهان
علویپسرانهاصفهان
شهرزاددخترانهاصفهان
قلم چی محمدشفیعی پسرانه اصفهان
قلم چی پارساییدخترانهاصفهان
قلم چی ملک شهردخترانهاصفهان
کیمیای اندیشه پسرانهاصفهان
کربنپسرانهاصفهان
کمال دانشپسرانهاصفهان
گزینه دو رئیسیدخترانه
گلشن راز دخترانه
فرصت برابرپسرانه
نخبگان موفق دخترانه
قلم سفیدپسرانه
قلم سفیددخترانه
مدرسان تهرانپسرانه
گلستاندخترانه
هوشمند پسرانه
هوشمند نودخترانه

لیست آموزشگاه های کنکور اصفهان : (دخترانه)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا