مشاوره کنکور اصفهان و برنامه ریزی تحصیلی اصفهان

آیا مشاور کنکور نیاز است؟

تقریبا همه افراد موفق در زندگی خود تحت تاثیر و هدایت یک مربی بوده اند. مربی که می تواند معلم، دوست، مشاور، والدین یا هر کس دیگری باشد. کسی که این افراد را از منطقه آسایششان به سوی مبارزه با سختی ها و موفقیت هدایت کرده است.

مشاور کنکور کسی است که همه اطلاعات لازم و روش های به روز برای موفقیت در آزمون سراسری را می داند. و علاوه بر تجربه در هدایت موفق دانش آموزان، خود او هم مسیر کنکور را با موفقیت و کسب رتبه و جایگاه عالی پشت سر گذاشته باشد.

بهترین مشاور کنکور اصفهان؟

به دنبال بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کنکور و بهترین مشاوران کنکور اصفهان می گردید؟ این مطلب را حتما بخوانید. رقابت در بین دانش آموزان اصفهانی بسیار داغ است. موسسات و مراکز و آموزشگاه های کنکور متعددی در سطح شهر و استان اصفهان در زمینه مشاوره کنکور و کلاس های کنکور اصفهان فعالیت دارند. در این مطلب سعی داریم برترین گروه آموزشی کنکور سراسری در اصفهان را معرفی کنیم.

برای رزرو یک جلسه مشاوره و معارفه رایگان

با تیم مشاوره و رتبه های برتر رسای دانش

همین حالا “نام و نام خانوادگی + مقطع و رشته تحصیلی” خود را به شماره

۰۹۱۰۰۸۴۸۵۸۱

پیامک دهید.

گروه آموزشی رسای دانش اصفهان با بهره گیری از مجرب ترین مشاوران کنکور تهران و اصفهان توانسته پرافتخارترین مرکز مشاوره کنکور اصفهان باشد. دپارتمان مشاوران موسسه رسای دانش همگی از برترین مشاوران کنکور و برگزارکنندگان کارگاه های موفقیت در آزمون سراسری و پیشرفت تحصیلی در مدارس خوب اصفهان و بهترین آموزشگاه های کنکور اصفهان می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی ما در اصفهان با مجوز و زیر نظر سازمان نظام مشاوره و روانشناسی کل کشور، ارائه دهنده جامع ترین خدمات مشاوره تحصیلی در سطح استان می باشد.

ویژگی مشاوره کنکور رسای دانش چیست؟

۱- جلسات مشاوره هفتگی

برای اینکه ارتباط مشاور با دانش آموز در طول هفته هم حفظ بشه، شماره مشاور همواره در دسترس دانش آموزه تا از طریق تماس یا پیامک بتونه با مشاور خودش ارتباط داشته باشه. پس دانش آموز علاوه بر جلسه هفتگی با مشاور، در طول هفته هم میتونه سوالات و ابهاماتش از مشاور رو بپرسه.

۲- دفتر برنامه ریزی “فرداهای روشن”

۳- آزمون های هفتگی (هر جلسه)

از دو مبحث که در برنامه هفته قبل بوده است

۴- پنل ویژه هر دانش آموز

دیگه نیاز نیست برای فرستادن گزارش کار روزانه اپلیکیشن هایی مثل تلگرام یا واتس اپ یا … را بر روی موبایلتون داشته باشین که به احتمال زیاد(!) باعث حواس پرتی شما بشن. فقط کافیه هر شب ۱۰دقیقه برید روی پنل شخصی خودتون روی سایت ما تا گزارش کارتون به صورت آنلاین برای مشاورتون ارسال بشه و همون موقع بازخورد بگیرید. حالا به ما چه که تلگرام یا واتس اپ فیلتر بشه یا نه!! ما دیگه بدونه اونام کارمون میشه…

۵- جلسات گروهی

۶- همایش و کارگاه های مشاوره ای و انگیزشی

۷- پیگیری پشتیبان

۸- آزمون های آزمایشی قلم چی + آزمون های ماز

۹- مشاوره خانواده و روانشناسی

۱۰- مشاوره تغذیه

فعالیت ها و برنامه های رسای دانش در اصفهان:

۱- مشاوره و برنامه ریزی کنکور به صورت حضوری در اصفهان و به صورت آنلاین و تلفنی به سراسر کشور

۲- کلاس های تدریس خصوصی کنکور و تقویتی در اصفهان

۳- برگزاری کارگاه های مشاوره تحصیلی و انگیزشی کنکور و همایش کنکور اصفهان

۴- بورسیه دانش آموزان مستعد ولی کم برخوردار (به لحاظ مالی) در قالب طرح جامع “زکات علم”

۵- برگزار کننده دوره های تربیت مشاور تحصیلی شغلی برای دانشجویان، واجدین شرایط و کلیه علاقه مندان

۶- برگزار کننده کارگاه های توانمندسازی مشاورین مدارس با تدریس اساتید بنام کشوری و استانی برای ارتقای توانایی مشاوران و عملکرد مدارس تحت پوشش

۷- انعقاد قرارداد همکاری با موسسات، ارگان ها و ادارات، کارخانه جات، مدارس و آموزشگاه ها برای تحت پوشش قراردادن و ارائه خدمات مشاوره با تخفیف ویژه

دکمه بازگشت به بالا