مطالب و اخبار

اطلاعیه درمورد عدم برگزاری پانسیون مطالعاتی عیدانه کنکور 99 در اصفهان

با عرض سلام و احترام خدمت دانش آموزان و اولیای گرامی

همانطور که مستحضرید با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در شهر اصفهان و توصیه اکید وزارت بهداشت برای پرهیز از حضور در اجتماعات و عدم فعالیت مدارس و آموزشگاه ها، به اتفاق مسیولین اجرایی پانسیون مطالعاتی کنکور 99 مدتی صبر کردیم تا اگر شرایط رو به بهبود رفت بتوانیم با رعایت نکات بهداشتی و مجوز آموزش و پرورش شهر اصفهان، پانسیون را با توجه به درخواست های مکرر بسیاری از اولیای محترم و دانش آموزان گرامی دایر نماییم.

ما تا همین امروز اخبار و شرایط را دنبال کرده ولی متاسفانه اخبار ناخوشایند و شرایط نامناسب است. طی جلسه امروز (1398/12/19) تصمیم بر آن شد که برای حفظ اولویت سلامت دانش آموزان و خانواده های آنان پانسیون مطالعاتی کنکور 99 برگزار نشود و دانش آموزان عزیز ما از فرصت قرنطینه خانگی برای مطالعه در خانه استفاده کنند.

لذا همه پرداختی های اولیا محترم تا پایان هفته بی کم و کاست به شماره کارت ارسالی شما بازخواهد گشت.

موفق و سلامت باشید – مجموعه رسای دانش

اگر نیاز به برنامه ریزی برای دوران طلایی عید نوروز دارید، کافیست عبارت “برنامه نوروز” را به شماره 09100848581 ارسال نمایید. در اسرع وقت با شما تماس گرفته خواهد شد.

باز هم تاکید می شود؛ لطفا برای حفظ سلامت خود، عید امسال در خانه مطالعه کنید و از فرصت قرنطینه خانگی به نحو احسن استفاده ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا